Sąlygos ir taisyklės

1. Bendrosios nuostatos

Elektroninės parduotuvės Feederfishing (toliau – Parduotuvė) taisyklės (toliau - Taisyklės) taikomos Pirkėjui užsakant prekes, įkeliant prekių komentarus, kitais naudojimosi Parduotuve atvejais. Parduotuvė pasilieka teisę keisti Taisyklių turinį. Pirkėjui galioja Taisyklių turinys, kuris yra skelbiamas Parduotuvės interneto svetainėje užsakymo patvirtinimo momentu.

Pirkėjas neturi galimybės pateikti užsakymo parduotuvėje, jei Jis nesusipažinęs ir nesutinka su parduotuvės taisyklėmis. Laikoma, kad Pirkėjas yra susipažinęs su Taisyklėmis ir joms pritaria, jeigu prieš užsakydamas prekes, Jis patvirtina savo pritarimą

Taisyklėms pažymėdamas varnele „Patvirtinu, kad susipažinau ir sutinku su parduotuvės taisyklėmis“.

Parduotuvė atleidžiama nuo bet kokios atsakomybės, kai kyla nuostoliai dėl to, kad Pirkėjas, nesusipažino su Parduotuvės Taisyklėmis, nors turėjo tokią galimybę.

2. Privatumas

Elektroninė parduotuvė Feederfishing saugo Pirkėjų privatumą ir užtikrina Jų informacijos saugumą. Pirkėjų prašoma pateikti informaciją, kuri būtina užtikrinti sklandų atsiskaitymo ir prekių pristatymo procesą, suteikti aukštesnės kokybės paslaugas. Prašoma nurodyti šią informaciją: pirkėjo (prekių gavėjo) vardas, pavardė, adresas, pašto indeksas, telefono numeris.

Pateikta informacija nėra, nebuvo ir nebus naudojama neteisėtiems tikslams, atskleidžiama tretiems asmenims, išskyrus šiuos atvejus:
1) pirkėjo vardas, pavardė, prekių pristatymo adresas ir telefono numeris atskleidžiami siuntų tarnybai, pristatančiai prekes;
2) to reikalauja Lietuvos Respublikos įstatymai.

Parduotuvės administracija pasilieka teisę keisti privatumo nustatymus ir apie tai viešai informuoti savo internetiniame puslapyje.

Pirkėjas, registruodamasis Parduotuvėje, pateikdamas užsakymą, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti savo prisijungimo duomenų. Kartu, Pirkėjas patvirtina, kad Jis yra pilnametis ir turi teisę užsakyti prekes Parduotuvėje. Tuo atveju, jei Pirkėjas atskleidžia savo prisijungimo duomenis, Parduotuvė atleidžiama nuo bet kokios su tuo susijusios atsakomybės.

Visos kainos Parduotuvėje nurodytos eurais ir litais, su PVM.

3. Prekių grąžinimas

Pirkėjas gali pakeisti įsigytas prekes kitomis Parduotuvės siūlomomis prekėmis arba grąžinti Jam netikusias prekes. Tokia teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 dienų nuo prekių pristatymo (kai Pirkėjas, ar Jo įpareigotas asmuo pasirašo prekių pristatymo lape). Šios teisės Pirkėjui priklauso pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

Grąžinti arba pakeisti prekes galima tik tokiais atvejais, kai prekės:
1) nebuvo naudojamos,
2) nebuvo sugadintos,
3) išsaugotos prekių vartojamosios savybės,
4) neprarado prekinės išvaizdos.

Prekių pakuotė privalo išlikti nesugadinta, išskyrus tuos atvejus, kai pakuotės pažeidimas būtinas prekei apžiūrėti. Bet kokiu atveju, prekės privalo būti grąžintos originalioje pakuotėje. Pirkėjas, grąžindamas prekes privalo pateikti įsigijimo dokumentus (kartu su preke gautą sąskaitą).

Pirkėjas, norėdamas grąžinti arba pakeisti Parduotuvėje įsigytas prekes, privalo kreiptis į Parduotuvės administraciją telefonu arba elektroniniu paštu ir nurodyti keitimo arba grąžinimo priežastis. Gavęs Pirkėjo užklausą, Parduotuvės personalas suteiks Pirkėjui nurodymus, kaip grąžinti prekes. Prekių grąžinimo arba keitimo atveju, prekių paėmimo ir pristatymo kaštus apmoka Pirkėjas. Grąžinant prekes, sumokėta suma grąžinama ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių pristatymo Parduotuvei.

4. Prekių pristatymo sąlygos

Užsakytos prekės pristatomos per 1-5 darbo dienas, priklausomai nuo pasirinkto apmokėjimo būdo.
Tam tikrais atvejais, dėl didelio apkrovimo, oro sąlygų, pristatymas gali vėluoti 1-2 darbo dienas. Tokiu atveju su Pirkėju susisiekia Parduotuvės atstovas ir informuoja apie galimą vėlavimą, suderina galimą pristatymo adreso pasikeitimą ir kitus klausimus.

Kurjeris pristato prekes darbo dienomis, nuo 08:00 val. iki 18:00 val., Pirkėjas privalo užtikrinti, kad prekių pristatymo metu, nurodytu adresu būtų asmuo, galintis priimti prekes. Jei po prekių užsakymo, pasikeitus aplinkybėms, pirkėjas negali užtikrinti prekių priėmimo nurodytu adresu, privalo informuoti apie tai Parduotuvės administraciją.Jei prekes pristatantis kurjeris, dėl kliento kaltės, nurodytu adresu nerado kam pristatyti prekių, su pirkėju yra derinamas naujas pristatymo laikas. Pakartotinis pristatymas atliekamas ne daugiau kaip vieną kartą. Kurjeriui neradus gavėjo antrą kartą, prekės gražinamos į Parduotuvės biurą. Tokiu atveju su Pirkėju susisiekia Parduotuvėst atstovas ir aptaria naujas pristatymo sąlygas, pristatymo išlaidas šiuo atveju apmoka Pirkėjas, jei Parduotuvės administracija nenusprendžia kitaip.

Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Parduotuvės administraciją jei:
1) negavo prekių praėjus 30 valandų nuo užsakymo būsenos pakeitimo į „Išsiųsta“, jei pasirinktas pristatymo būdas kurjeris,
2) pažeista prekės pakuotė. Pastebėjus, kad pristatytos prekės pakuotė pažeista, Pirkėjas privalo tai pažymėti kurjerio prekių pristatymo važtaraštyje. To nepadarius, Parduotuvė atleidžiama nuo atsakomybės prieš pirkėją dėl prekių pažeidimo, kuris atsirado dėl pažeistos pakuotės,
3) pakuotėje esanti prekė yra sugadinta, nepilnos komplektacijos, arba ne ta, kurią Pirkėjas užsisakė.

5. Klientų aptarnavimas

Elektroninės parduotuvės Feederfishing klientų aptarnavimo skyriaus kontaktai:
Telefonas: +370 67104186
El. paštas: info@feederfishing.lt